Thursday, July 23, 2009

Nemutnemut transform as Ustaz Amirul.

.BEFORE TRANFORMATION

AFTER TRANSFORMATION


Align Centre

TRANSFORM AND ROLL OUT!



10 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

alaaa tomei dik nemut2 pakai songkok! hihihi

Takilala said...

berminat betul dia ngan gitar tu. huhu.

dilaOHdila said...

salam POrt..
alahai comeynya anak bujang sorang nih
rambut curly dia tu yang buat acik dilla gerem jek erk (ehehhehehe)

Port...
mood aku sjak Nikon tak dek macam terumbang ambing lah pulak kan
kejap timbul kejap tenggelam
tapi xperlah nweek Nikon ku akan balik dah Port (huhuhuhuhuhu)

berteromber said...

rambut curly nemut nemut tu kalau bior panjang macam macam Dee Snider...huhu..

Portdy said...

Vween,
Kalau bapak dia pakai songkok lagi tomei


Takilala-san:
Kecik kecik dulu dia suka dengar lagu Getback - The beatles....pening kepala aku, nak kena cuci kepala dia tu...


Dilla:
salam dill, masa dalam perut, ibu dia mengidam meggie huhuhu...


Broteromber,
Wa prefer dia jadik rambut Sebastian Bach hehehe...Auuu!

eddie dewanaga said...

cameraman boleh batuk pulak...!

kucingorengemok said...

janggut tampal mana, janggut tampal? hehehe.

Portdy said...

bronaga:
cameraman dah order Ubat Batuk Cap Ibu dan Anak (Nin Jiom Pek Pah Koa) seboto, uhuk uhuk!


KOG:
Err, janggut tampal melekat kat gitar...nampak tak?

deaf_angel said...

smoga jadi anak yang soleh beb.

Portdy said...

amin ,

Itula harapan semua parents kan?,
sama2 kita doa jugak untuk cahayamata member-member blogger yg lain...

....terimakasih bro depp,