Saturday, July 11, 2009

Nemut-nemut makan tate-tate (satay)

.
video

13 comments:

matakucing said...

sukanya dia makan tate

eddie dewanaga said...

hahaha... mulut dia asik bercakap je ye bro...

dilaOHdila said...

cedapnya dia makan tate.....:-)
kalau kat bangi ada satay SAMURI
kat sana apa nama satey tu mUt

:: Cikgu Wiween :: said...

wooo mkn x ajak kakak :P

Portdy said...

VWEEN, Nemut-nemut cakap:

"jemput makan ACIK?"

Portdy said...

dILL,

Sate hj Samuri tu selalu aku pekena kat RNR dengkil, atau pun kat Bangunan mAra jln raja laut kl...

Portdy said...

bro eddie,

dia senyap masa tidur jek,

kadang tidur pun ngigau...

Portdy said...

cateye,

cuba lu peratikan...sebenornya dia makan kuah bukan makan sate!

heheheheh wa ngan wife wa dah garuk kepala dah...umur baru dua tahun dah selamba dia jek sesah kuah sate tu!

berteromber said...

budak tengah umo camgini mmg syok layan...balik rumah penat kerja masalah pun hilang..

er...pesanan dia atas ditujukan utk sedara eddie dan matakucing dengan ucapan bila la gua ngan portdy nak makan nasi minyak...har..har..har..

Portdy said...

Encik Mail jangan marah
Kalau aku bertanya
Mengapa engkau belum naik pelamin
Ku ingin merasa
Nasi minyak kau pula
Lekas-lekaslah kahwin

Aduhai cik Anita
Kau buat ku ketawa
Poket ku ini selalu kekurangan
Oh ini kan pula hendak kasi makan
Anak daralah orang

Sampai bila ku kan menunggu
Nasi minyak kau itu

Sampai kulihat kau Anita
Mempunyai anaklah lima

Encik Mail aku agak
Jadi bujang terlajak

Bujang terlajak
Tak apa lah cik Nita
Oh asalkan jangan
Oh aku menjadi
Bujang senget sebelah!


ok tak lagu ni Bro-teromber?

eddie dewanaga said...

lu orang gila ah...

itu kan lagu Ismail Haron dgn Anita Sarawak, kalau lu orang nak makan nasik briyani, pi makan kat Briyani Saedon Taman Dahlia...

deaf_angel said...

cute si nemut-nemut ni.
smoga menjadi muslim yang baik. Amin.

Portdy said...

Amin.

tnkiu bro deap.