Tuesday, July 07, 2009

Kucing jadi-jadian

.
Si Nemut-nemut suka na tengok video kucin' ni. Terkekek dia ketawa.
Saya nak kongsi dengan anda. Kongsi itu ambil berat kan?


video


Portnote:

Gambar kucing ni tiada kena mengena dengan Matakucing, Kucing Hijau atau Kucingorengemok ya.
Nanti ada pulak yang tuduh saya berskandal ngan diorang pas tu curik-curik ambik gambar video dalam hotel ala Skandal Julfekar dengan Farawahida

9 comments:

matakucing said...

HAHA CUTE..KUCING TU..MATAKUCING PON CUTE MUAHAHA

Portdy said...

cateye,

" Masuk troli Jusco tolak sendiri " nampak? hehehehe...

eddie dewanaga said...

sharing is caring... yup!!

matakucing said...

tak la..masuk kayak dayung sendri beb

Portdy said...

bro naga,

Sharing is my business....and business is good!


cateye,

hehehe luculah lu ni cateye!

berteromber said...

er..yg video skandal dalam hotel tu bila nak letak?...huhu

Portdy said...

broteromber,

Nak ke?




.....tapi saya takde huhuhuhuhuhuhuhu!

SkiD said...

Laaa...ingat ada video skandal tu sekali...huhuhu!

Portdy said...

takde ah bro skidrow,

kena tanya farawahida kot?