Tuesday, July 14, 2009

Nemutnemut makan COCOPIE!

.







Si Nemut-nemut ni pantang kalau orang baru sampai rumah mesti sibuk tanya Cocopie dia. Jadi kalau pergi mana-mana mesti teringat nak beli apa-apa snek ke jajan ke kalau tidak mulut dia bising. Tapi dia tak lah jenis mengamuk kalau tak dapat cuma esok lusa mesti tanya lagi dan lagi dan lagi.....Nasib baik dia ni jenis tak memilih, apa jenis coklat ke jajan ke dia sebat je...

Moral: Kalau bertandang rumah saya jangan lupa bawak jajan banyak-banyak. ROTA adalah wajib.

7 comments:

SkiD said...

Nemutnemut ni macam hero aku gak le..suka jajan..pantang lalu depan kedai..

Portdy said...

Skidrow,

agaknye kita dulu cam ni kot? kalau wa memang cam ni dulu bro, suka jajan....

eddie dewanaga said...

cocopie yg buat dia best, marshmallow dia tu...

adoi... balik ni gua singgah 7e laa.

Portdy said...

broeddie,

Singgah 7-11?
bro nak kirim ROTA eh....besar punya tu.

kucingorengemok said...

tau dah mana nemut tu dpt perangai suka jajan... bapaknya tak abis2 ngan rota dia! haha...

deaf_angel said...

baju cerah tu tak bertanda ke kena cokelet huhu

Portdy said...

fatorencat,
tidak lah, bapaknya seorang yang baik. yang nak rota tu ibunya.(sambil muncung mulut ke arah isteri)

bro depplepp,
ada petua dia, sapu sabun mandi atau bedak wangi kat stain tu, baru masuk washing machine...InsyaAllah bersih.
tapi kalau dah kotor tahap gaban memang takde maaf lah...