Tuesday, May 12, 2009

Paul Walker, Fast and Furious dan awek cun bernama Jordana Brewster.


Salam,

Mungkin ramai yang minat dengan francais filem Fast and Furious. Dari filem pertama The Fast and the Furious sehingga lah yang terkini, Fast and Furious, tentu ada yang minat ngan pelakon utama untuk 3 daripada 4 siri ini iaitu encik Paul Walker.

Paul Walker.


Ok, saya tak lah minat sangat dia ni pada mulanya. Saya sangkakan dia just another pretty faces yang menyandarkan wajah sahaja...

tapi saya sudah silap.

Saya mencadangkan bagi mereka yang mahu lihat kualiti lakonan Paul Walker yang sebenar, anda perlu tonton dua filem ini:

Running Scared.
Quentin Tarantino pun suka filem ni beb.



Eight Belows.



Serius dua movie ni 10 kali lebih baik lakonan Paul sebenarnya.
Tapi terpulang pada selara masing-masing lah...citarasa kita nyata berbeza-beza yang penting kita sama-sama menghormati.................

Oh , saya belum sempat tonton Fast and Furious lagi dan kalau saya tonton pun mungkin sebab Jordana Brewster kot hahahahahahhaha.... (ketawa gatal).


Jordana brewster as Mia Toreto

Mak aih ni perut ke papan karem?


Mula kenal ngan Jordana Brewster ni dari filem The Faculty arahan Robert Rodriguez. Gila best citer ni kalau nak tengok Si Frodo ( Elijah Wood ) masa muda dulu ni lah filemnya.

Dalam soundtrack filem ni ada Versi baru Another Brick on The Wall Part2 (Pink Floyd) dimainkan oleh Class Of 99.

Ok , thats all folks.



7 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam port
wah dah main filem erk skarang
best tuh, wanitew itew sungguh chuntek
peotnya mak aih slim giller. sonoknya kalau dapat bentuk papan cam tu
mesti vogue habis.....(hehhehehe)

** Port
1st time gi kluang
jauh jugak rupanya erk. minggu ni aku nak gi JB pulak. hantor anak buah aku gi tunang (huhuhuhu)

matakucing said...

hehe aku tak follow sgt f&f ni..cuma tgk yang first jer.

Portdy said...

dill,

tu ah belajar sikit2 buat entry film, nanti leh try review pulak hehe..

Bro cat-eye,

samalah tak la follow sangat,
tapi cter ni raman na orang kita suka...

try tengok running scared tu...buleh tahan juga. cter ala ganster .

berteromber said...

sama dengan...F&F ni aku suka yg 1st ajer...yg 2nd ada gak tengok...tapi tak berapa minat...yg 3rd dan terbaru langsung tak tengok lagi..

tapi Jordana Brewster memang nyum..nyum...nyum :P

Portdy said...

Bro-teromber,

Agree,
Jordana brewster memang yum yum,rangup cam biskut dan sedap di cicah ngan teh o panas panas...

:: Wiween :: said...

paling suka paul walker berlakon dgn tyrese dlm 2 fast 2 furious. Da brapa kali tgk pun tatau laa. besh! ehehe

Err paling x suka Paul walker dlm She's All That. Jerk!

Portdy said...

Vween,

shes all that ,
percaya tak , wa tak pernah tengok lagi citer ni huhuhuhuhu...