Thursday, August 13, 2009

Wajah Kesayangan Hamba

.

13 comments:

J said...

alaaa..tomeii.tomeiii..

aku suka budak2 time tgh kiut camni..

tapi bbila dah pandai buat keras kepala, rebel..mula la pening kepala..

eddie dewanaga said...

nemut-nemut...

beb, apa nama penuh dia?

kucingorengemok said...

bagus! leher baju teluk belanga, kekalkan kejohoran keluarga anda... er, seluor kaler apa? hitam patutnya, hehe :)

Gengmetal said...

hehehe ... gua terbayang mulut comel budak ni sebut nemut, nemut ...mesti kiutt punya

Takilala said...

Nemut-Nemut, bgtau Pak Portdy mintak adik cepat2 eehh.. huhuhu.

berteromber said...

ntahnya..sian aku tengok nemut nemut ni takder kawan...huhu

matakucing said...

kawan ngan alif nazmi la

kisah Semut said...

KWN DGN NAZMI JER KER MK???

Ijau D. Koceng said...

btw, dari mana dan mcm mana bleh melekat nama nemut-nemut tu?

SkiD said...

Comelnya Nemut2 ni...meningatkan aku pada hero aku yg kat rumah..berapa umur nimut2 ni?

dilaOHdila said...

alahai comeynya anak hang ni:-)#cute
besaq ni mesti encem,

Portdy said...

j,

tulahh, kenkadang bebudak ni suka rebel without a cause huhuhu...
kena banyak baca Ya Latiff kat ubun ubun ni hehehe...


dragonmalaya;
Muhammad Amirul Addin bin Portdy.

KOG;
kita kan rakyat Johor yang penuh taat.

Gengmetal;
harap comel sampai besau lee


takilala;
InsyaAllah dalam ujung tahun ni, leh lah kawan ngan Khadeeja Maira.


broteromber;
gua lagi kesian tengok ibu nemutnemut takda kawan, sorang jek..hihihi...
(sambil siul lagu Madu 3)

Portdy said...

cateye;
ye! kata nemut2 ( ye ! tu kena stress out sikit macam katun Dora the Explorer tu)

semut;
eh masuk rumah saya saing MK nampak ? sudah janji eh? hehehe...


ijau;
nemut tu maknanya semut.
tu asal nya 2 word antara yang awal dia buleh cakap....nemutnemut & dudandudan (hujan)...
acik acik dia yg gelarkan dia nemutnemut melekat masa tu gelaran
sekarang dah tak lah...
begitulah secara serba ringkas...

skidrow;
emmm 1 hb oktober ni genap 3 tawun lah....


dill;
Amin , terimakasih acik dilla...