Wednesday, August 05, 2009

Doa buat sahabat

.
Saya baru tahu 2 berita ni pun dari blog matakucing, walaupun lambat tapi tetap saya mahu kongsikan di sini. Moga-moga kita beramai2 dapat mendoakan sahabat, saudara kita ini walaupun mungkin tidak pernah bersua muka, namun kita tetap sahabat dan saudara di sana.

  1. Seorang rakan blog kita Encik Muor76 baru sahaja kehilangan cahayamata yang dikasihi, bayi yang baru sahaja dilahirkan. Sama-sama kita berdoa untuk beliau dan keluarganya semoga terus tabah.
  2. Ibu kepada seorang saudara kita, Fairuz (sahabat baik Matakucing) dimasukkan ke hospital kerana 'minor stroke'. Sama2 kita berdoa agar ibunda beliau cepat sembuh.
Terimakasih buat Matakucing atas makluman di atas.

klik sini untuk info penuh:
encikmuor76
encik matakucing

"life is so fragile" - Deaf Angel.

5 comments:

kucingorengemok said...

umur dah 30+ ni, baru sador hidup dah separuh usia- tu pun kalau ikut apa yg normal, kalau tak normal, pegi lagi cepat... takut :|

berteromber said...

mati itu pasti.
doakan yg terbaik la.

matakucing said...

tima kasih kerana mewarwarkan

eddie dewanaga said...

sama2 kita jalankan tugas sebagai rakan dan saudara seagama...

mohon pada yg Maha Esa, supaya di beri keberkatan pada semua kawan2 kita dan kesenangan atas kesusahan yg menimpa. Allah Maha Agung.


Deaf Angel punya quote tu cukup popular recently.

Portdy said...

guys (and girls)..

thanks...
aku cuma membantu cateye mewar-warkan berita ni,
at least, antara yg mampu aku lakukan selain berdoa akan kesejahteraan rakan2 blog ku khususnya dan seluruh saudara kita amnya.