Friday, August 28, 2009

Apa yang penting? kejesama....


video

9 comments:

speedrider said...

bahaya wonderpets ni. Aku MC haritu demam, boleh terlayan cerita neh.. cis.... heheheh

eddie dewanaga said...

bagus ni bikin motivasi budak2 dan hargai persahabatan.

Ijau D. Koceng said...

... lg nak terpikir pasal aya? maria ozawa? sora aoi? tina yuzuki?

berteromber said...

serius..aku baru 2 bln lepas tengok citer ni...selama ni aku tak tau apa benda wonderpets tu...maklum la anak2 aku dah besar...yg kecik tu kecik sgt...so dorang tak layan dah katun2 camgini..anak2 aku layan citer2 macam Hannah Montana je sekarang...kalau yg jenis camgini bapak dia ni tau...hehe..

Portdy said...

sPEED;
hik hik demam wonderpets pulak nanti kalau, bahaya ni....


bumiiniadanaga;
sesuai juga untuk motivasi anak anak naga...


ijau;
astargfirullahalazim....ih ih ih...batal air semyang pakcik....


broteromber;
Miley cyrus tu garing jugak eh bro?

deaf_angel said...

tak dapat nak menengok apa benda tu, kena blok la haha

Takilala said...

huhu wonderpets. kdg2 terlayan gak.

Ijau D. Koceng said...

takilala suka anak itik...

Portdy said...

bro dep,
video nemut2 sebut tema wonderpets, apa yang penting kejesama!


takilala;
buleh addicted tau.


ijau;
saya pun suka anak itik tu, selfish but cute!