Wednesday, June 17, 2009

Musang berbulu manusia

.Pix: Bukan musang yang ini ya*. Ini kyubi tengah makan ramen.



Suasana makin hangat menantikan Transformers 2 : Revenge of The Fallen.
Si Shafid@rocketqueen pun dah letak gambo Bumblebee 2009 yang baru. Eh eh.....Eric Cantona pun ada?

Pix: Bumblebee dah ada tanduk kecik la sekarang, first movie macam takda. Betul-betul macam dalam animated. Hangat kan? Gambar dari blog Shafid.


Pix: Tapi saya lagi hangat dengan dia ni . Megan Fox. Foxy Lady.


Pix: Megan Fox semasa Transformers 2 Premiere kat Japan, sedang garu bahu yang gatal.

Pix: Megan Fox with director and other casts...and yup with Bumblebee smiling at the back.


Pix: Megan Fox with Shia LaBeouf (sebut Saiya lebaff....betul ke?)





Portnote:

*picture credit goes to http://donnis.deviantart.com/



"Transformers 2 : Revenge of The Fallen will be in cinema near you on
June 24, 2009."

10 comments:

berteromber said...

gua sejak dengar rumours2 kata Megan Fox ni bapuk...tekak gua loya2 gitu...haha

Portdy said...

oh tidak...

katakan lah itu dusta semata br0-teromber...........!

:: Wiween :: said...

org dok ckp Transformers besh tapi sampai skang x tgk2 lagik citer transformers yg dulu tu. ahahahaha. Ada dvd dia tp x tengok2. Tade perasan nak tengok! huhuhu apa pasal kah??

Portdy said...

macam biasa vween,

solat hajat
mintak dibukakan pintu hatimu itu .....hehehehehe

deaf-angel said...

part 1 pun aku blum tengok betul2.

Portdy said...

bro depp,

takpa, ada masa boleh tengok...

tahun lepas gua suka layan yang versi animated under Cartoon Network punya...
tiap2 minggu member gua kat pontian akan record dari tv singapore channel central...kirim ke sini.
walaupun tv3 ada siar tapi suka tengok yang central punya juga, maybe sebab syok layan iklan dia kot hehehe...

matakucing said...

part 1 aku tak lepas lagi hahaha

Portdy said...

ramai lagi belum tengok part 1 eh?

mari ah dep, vween, cateye,

Datang umah aku, bior aku bukak kan DVD transformers 1 ni...
sambil2 tu aku hidang kuey tiaw goreng ngan air sunkist suam...

zan said...

Member wa dah beli topi "Optimus Prime". Tengah tunggu midnite 24hb ni nak serbu wayang sambil dressing ala2 robot..

Gile geek..hahaha

Portdy said...

zan,

hehehe tu baru betul punya fans!