Thursday, June 18, 2009

Lebah dan Bintang Menjerit


Ini dua watak kesukaan saya dalam siri kartun Transformers Animated terbitan Cartoon Network. Selalu tengok di TV3 , kalau balik kampung tengok di Kids Central.



Watak Bumblebee dan Starscream selalu mewujudkan comic-relief dalam siri kartun ini.
Si Starscream yang pengkhianat dan kuat menyindir dan Bumblebee yang suka cakap lepas.
Tengok aje lah muka Starscream tu, dengan senyuman yang menyakitkan hati .



Portnote:

Kredit gambar / Photo credit goes to :
http://www.flickr.com/photos/nandn_cathouse/

8 comments:

:: Wiween :: said...

adess skali lagik hatiku masih belom terbukak utk transformers dan kartun2 sama waktu dgnnya. huhuhu

Portdy said...

Vwwen,

jangan paksa diri,
kita boleh tengok katun lain nak?
jom tengok wonderpets...

Portdy said...
This comment has been removed by the author.
deaf-angel said...

kids central rocks huhu. tak yah pasang cable tv

Portdy said...

Bro depp,

series , gua rindu tv singapore, kalau balik kg pun selalunya tak sempat tengok tv.

berteromber said...

sejak ada astro...lama gila dah tak nengok tv spore...ariel tv pun dah patah..nak panjat betulkan...gayat la pulak...hehe

apa2 pun...gua tak la gila sangat transformer..kecik2 dulu lebih suka follow M.A.S.K

Portdy said...

broteromber,

hhahaha M.A.S.K. (Mobile Armored Strike Kommand)

Dulu2 kecoh ah katun ni, ngan mainan dia, jiran sebelah umah gua anak orang senang, selalu la gua tumpang main MASK ni kat umah dia, ada CONDOR, VOLCANO, SLINGSHOT...

Feveret gua , mamat yang rockers tu ..bawak motosikal CONDOR..

"hocus pocus, ON!"

Dr. Bentara said...

Hidup X Factor!

Album best on it's own.