Thursday, April 30, 2009

Nemut-nemut makeover..


Ok my son nemut2 - secara officially nye telah berubah image. Rambutnya yang gondrong selama 3 tahun telah dipendekkan oleh Yayahnya sendiri.

Kalau dulu ayah dia memang degil walaupun dah berkali2 orang ramai bilang suruh potong rambut ayah dia buat dek jek. Ada ke patut ayah dia bercita2 nak simpan rambut anak dia sampai dia masuk sekolah darjah satu? ( Rockers memang degil ek?)

Tapi kali ni lepas orang dah tak sound lagi dah, tiba2 lembut hati pulak maka upacara memotong rambut pun dilaksanakan dengan jayanya.

Sekarang harap-harapnya takdelah yang salah anggap anak saya budak perempuan lagi!



Sebelum :





Gambar selepas Makeover:


Alah takdek la berubah sangat kan?

Nemut-nemut dan Bobo nye

TV kat belakang tu tengah main Dvd Metallica - Live Shit: Binge and Purge. Ayah tengah demam Metallica minggu ni semenjak Metallica dimasukkan dalam RNR Hall of Fame.








4 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

comey mata anak hang
bundar........

jom aa ikut gi aouting erk

Portdy said...

nemut-nemut ni pantang ajak outing

fuh.. semangat dia!

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

**
Port
basikal tu sewa nyah. 4 Hinggit. hang nak taw aku kayuh punya jauh. habis reban itik aku tarah tetiba kayuh basikal aku tercabot!!!! adui aku terpaksa tolak naik atas. jauhlah jugak. nak nangis aku, dah lah tak bawak ayor. org jual ayer pun tadak. maschina air pun tadak jugak.....

Portdy said...

huhu aduhai...boleh tercopotlah pulak eh basikal tu ..

ada gak g situ masa kekasih terhentaku keje kat situ..tapi strolling jalan jek ah penat seh

teringin gak ke situ lagi tengok ah ada masa dan ketentuan

anyway thanx for the info..