Friday, September 11, 2009

Airi Taira sekali lagi

Superpervet kembali daaa...


Semalam baru layan movie Jepun 20th Century Boys Chapter 2.
Watak utama dia adalah Kanna iaitu anak sedara hero pada chapter satu dulu.


Kanna lakonan Aira Tairi. Saya memang suka awek yang ada gigi arnab kat depan ni.
Jatuh cinta buat kali yang ke satu ratus empat puluh sembilan kali pada dia huhuhu....



Orang lawa angkat ketiak pun nampak lawa. Orang lawa pakai baju kaler aiskrim Paddle Pop pun nampak lawa. Eh dia tengok kita, eh dia jeling mata....teringat lagu Saleh Yacob pulak.
Dah macam pelangi bergerak pun ada.
Orang lawa menongkat dagu pun nampak lawa.
Orang lawa menyandar kat dinding pun nampak lawa.
Orang lawa dalam gelap pun nampak lawa. Huhuhu...




Airi Taira sebagai Kanna. Watak utama dalam Chapter 2.
Belakang tu watak polis yang sikit-sikit ada jatuh hati sama Kanna

Poster 20th Century Boys 2: The Last Hope




Portnote:

  1. For Additional info about the manga and the live action movie just click here. (spoiler alert)
  2. Or here
  3. here also.

11 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

halamak....ween x buleh tunjuk gigi laa kat portdy gini. Gigi wabbit ku harus disorok! wahaahahahahk

errr gambor minah jepun nih pakai baju kurung laa letak. :P

Plus, budak nama wiween tuh lagik comel 17juta x! kuikuikuikui

zan said...

Baeekkk!!

Portdy said...

ween;
aha ween , gigi rabbit tu hanya satu ciri dari ciri2 yang portdy suka...
jangan risau, tak yah simpan gigi tu kat mana mana bank simpanan nasional.

nanti susah nak makan dodol raya nanti. gigi yilek!








zan;
orait eh taste gua heh heh heh....

zan said...

Taste lu dah ngam tapi tak boleh mengatasi nanako wa..hahaha

abang besi said...

sume nmpk lawa!!!hahaha...cun gile wak!!!!

eddie dewanaga said...

orang lawa, pakai baju apa pun lawa...

stok-stok macam ni malas tebas rumput ah, berselirat!




Oops!

berteromber said...

nyum nyum nyum...eh..puasa la..

SkiD said...

Alamak, nasib baik gua tengok waktu malam....kalau tak, hancus....kurus puasa gua...

matakucing said...

wah..paddle pop sedap..yg ni pop sedap

Portdy said...

zan lagi;
lu punya taste sama dengan Takashi Sorimachi, hehehe.



ironman;
ni gambar yg sopan, memang lawa.




dewanaga;
rumput semak punya pasal lah nanti buleh tersesat .

uppssss jugak!







bro-teromber;
tu lah, kena istigfar bebanyak ni huhuhu....




skidrow;
sama lah kita, tengok waktu malam jugak hik hik.





cateye;
jangan tengok lama2, nanti ada yang marah nanti kalau.

dilaOHdila said...

salam Port
hang ni kira pengikut criter korea jugak rupanya
sama lah ngan anak buah aku kat rumah port. korea japan bantai jek duk depan lappy tahan seminggu gamaknya (hehehhee)

** Hang dah siap ke persiapan raya ni wei?
mohon maaf bebanyak erk kalau aku ada silap salah ni