Saturday, September 04, 2021

PENANTIAN - BLACK ROSE

Di kamar ku menyepi
Hanya lilin menerangi
Beginikah seksanya
Hidup dalam penantian?
Di tabir tirai malam
Ada insan kesepian keseorangan

Dan setiap detik yang ku lalui
Seluruh malam ku membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan
Apakah aku satu persinggahan
Mengubat rindu

Kau dahagakan
Ku kehausan
Setitis rasa
Pada bayangan yang tak pasti

Kau nyalakan perasaan
Mengukir kemesraan
Mungkinkah ada sinar
Bersama impianku

Dah telah ku duga
Suasana keindahan seketika
Aku tetap menanti mu

solo

Dan setiap detik yang ku lalui
Seluruh malam ku membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan
Apakah aku satu persinggahan
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan
Apakah aku satu persinggahan
mengubat rindu

Kau dahagakan
Ku kehausan
Setitik rasa
Aku tenggelam
Kehampaan
Keseorangan

Dan setiap detik yang ku lalui
Seluruh malam ku membisu
Tetap setia menantimu
Bayanganmu entah di mana

Mengapa harus kita ditemukan
Di saat jiwaku keresahan
Apakah aku satu persinggahan
mengubat rindu

Mana sinaran
Terangilah hidupku
Tak sanggup lagi
Aku sepi