Saturday, November 18, 2023

Wedding Berteromber

Tajuk: Wedding anak Berteromber
Tarikh : 28.10.2023
Tempat : Bizmilla

Ingat konsert je ada review?

Wedding pun boleh. 

Takdalah.  Sebenarnya just aku nak coretkan kenangan sebab aku pun tak sangka aku akan pergi majlis perkahwinan. I'm not wedding person ceremony. Aku memang tak suka pergi tapi ni Berteromber punya pasal, dan juga aku rasa kalau Arwah Sapid masih hidup dia mesti tarik aku pergi. 

So ni mungkin takdalagi lah after this any wedding. Nak pergi pun menggigil . Aku kan functional introvert.

 Jadi aku simpan sini buat kenangan. Dalam gambo ni semua geng bloggers tersohor. Tak payah la diperkenalkan. Diorang ni dah terkenal. 

Macam lepas konsert juga, balik gi ngeteh. Bezanya sekarang ni semua order air kopi o kosong, air kosong , Zero Coke dan seumpamanya. Rockers juga manusia. Bole kena diabetes.



6 comments:

Ijau D. Koceng said...

tajuk sensasi, saja tak letak "anak" kat tajuk kan? 😅

berteromber said...

Haha...tajuk boleh mengundang tidur luar

Portdy said...

Aku ibarat Kosmo Online

Portdy said...

senang la jiran nak balas dendam

speedrider said...

Teringin nak pi sebenarnya tapi budget tak mengizinkan. Tahniah Bert dapat menantu

Portdy said...

Bert ada quota lagi.