Wednesday, June 01, 2022

3 Janda Melawan Dunia ( 2022)

3 Janda Melawan Dunia ( 2022)

Go and watch this if you like:

1. Stephen Chow
2. LOL
3. Ellyza Azizi🥰

Highlights aku:

1. Scene interrogation
2. Scene komando bersara to the rescue.
3. Scene flawless nya kulit wajah Raja Azura (bak kata sahabat saya Encik Muhammad Zaini Sharudin )
4. Visual yang sangat cantik
5. Banyak sangat reference to isu semasa dan pop culture. (Hint: Naruto)
6. Kesimpulan nya ..anda tak pernah lagi lihat Puan Normah Damanhuri, Puan Khatijah Tan dan YM Raja Azura in character sebegini. Marvellous.

Portverdict: 4/5 *

3 comments:

Ijau D. Koceng said...

filem Melayu terakhir yang aku layan kat pawagam - Baik Punya Cilok

Portdy said...

lama tu. klu melayu aku rasa filem2 mamat khalid kot

WanBeruas said...

Aku tak sempat kejaw dorang kat panggung...Huhu...