Monday, November 17, 2014

Welcome to my home, TS!!!

11 comments:

Ijau D. Koceng said...

dalam almari tu masih ada yg sealed...

deaf-angel said...

tak familiar aku ngan Taylor Swift ni, tapi aku rasa dia memang top ye.
Ooo Aerosmith berderet.
Semalam aku balik kerja tunggu train, aku ulang2 dengar Angel tiga kali haha.

PC kOKak™ said...

dia ni sapa? hahh

Rafi said...

Ingatkan twisted sister..heheh

berteromber said...

alaa...ni budak2...aku prefer Debbie Gibson..huhuhu...

Portdy said...

Kadang2 aku sampai dua kali beli cd yg sama ijau...kes lupa

Portdy said...

Bro depp

Angel aerosmith
Angel john secada
Angel sarah mclachan
Angel shaggy
Angel in the night lovehuners

Ni semua gerek

Portdy said...

Yang ni twisted gak ..har har

Portdy said...

Mother I Like to Flower

Portdy said...

Sapa yg beli cd ni haaa haaa haaa

MOHD SHAFID BIN RAHMAT said...

Huh