Sunday, October 18, 2009

Nemut nemut 3 tahun sudah hehehe

.
1 hb 0ktober lepas genap 3 tahun usia nemutnemut. Alhamdulillah.



Nemutnemut masa baru lahir ke dunia batinku.
01/10/2006




kat bawah ni gambo2 selepas 01/10/2009










Masa gi Putrajaya tempohari, selebret bisday nemutnemut.
jalan2 gi taman botani





"Acik2 semua doakan saya eh..."




Salam untuk semua yang mendoakan kesejahteraan Nemutnemut.
Amin.

12 comments:

eddie dewanaga said...

for the past good years, and more years to come... cheers!!

semoga panjang umur, murah rezeki, jadi anak yg baik serta diberkati yg Maha Agung...




nota buat si abah: it's time to get another one!!

Takilala said...

slamat hari jadi. semoga pjg umur dan murah rezki. dah bleh tambah satu lagi.

zan said...

tengok gambo anak ko membuatkan aku pun terasa nak ada anak..

Erm..mana nak beli anak eh? hahaha

p/s: Selamat Hari Lahir nemutnemut. Semoga membesar sebagai johan dan menjadi anak yang sentiasa mendoakan ayah & ibu dan berguna kepada masyarakat..

Fuh, dah macam perwakilan AMNO lak aku punya ucapan..hahaha

Ijau D. Koceng said...

rasa2 nama nemutnemut tu melekat smpi dia besaq x?

deaf_angel said...

happy birthday to portdy junior.

smoga menjadi anak yang soleh. Amin.

SkiD said...

Hapy beseday Nemut2!!... Semoga jadi anak yg soleh!! Jgn jadi anak mat salleh!!

kucingorengemok said...

baik² kepala tersepit celah kayu tu, muuutt! :)

semoga jadi anak yang soleh, dirahmati allah di dunia & akhirat

berteromber said...

happy besday nemut nemut...semoga menjadi anak yg soleh..
bila la nak dapat adik ek..

:: Cikgu Wiween :: said...

happy 3rd birthday dik nemut-nemut. @}---- nah bunge ros from kakak wiween ;)

JAIRO said...

huh dah besar dah anak ngko ni... apa2 pun happy birthday... sori takder hadiah hehehehehe

MyNameIsdD said...

tanjyoobi omeedeto nemut nemut chan! semoga jadik anak yg sentiase membahagiakan ibu bapa! :-)

MOHD SHAFID BIN RAHMAT said...

Jangan takut. Mak nemut-emut due date bulan 12 nie. Kemut-kemut kot nama dia. Hehehe