Monday, January 05, 2015

Teaser: Wings Rockestra

11 comments:

deaf-angel said...

Audio cd tak complete show ye?
Semua ian antono takde?
They should make it triple cd

berteromber said...

berapa RM?

D'arsil said...

aku ada wassap ni rm65 siap pos, tunggu duit bonus kalau ada lebih mau angkat.

Rafi said...

Wah..dah keluar.Nanti mau pegi cari

Portdy said...

Rafi...yes wajib cari...try pm Sayap sayap wing admin di FB

speedrider said...

Ada nampak muka aku tak kat belakangggg sekali.

Portdy said...

Kamera ambik fambar awek je Mus. Muka aku..muka hang takde. Sori Mus

Ijau D. Koceng said...

mustahil tak dikeluarkan utk pasaran umum kan?

Portdy said...

Ijau;

Akan dikeluarkan untuk pasaran umum, edaran Sony BMG.

tapi tak tau bila.

Ijau D. Koceng said...

semalam aku terjumpa DVD+2CD ni kat kedai CD local... harga mak aih RM60++

esok2 kalau aku singgah miri aku cuba survey kat speedy video, kalau harga julat lebih kurang, betul la tu harga retail

av女優 said...

聊天室
娛樂城代理賺什麼
色情
a漫卡通
嘟嘟成人網站
戴子郎百家樂
九州娛樂評價
a片
通博現金板